Konsumenci stawiają na smak, nie na promocje

0
133
Group of chefs in white uniform preparing food in restaurant kitchen

Z najnowszego raportu „Polska na Talerzu 2017” wynika, że dla 62% respondentów bodźcem do ponownego odwiedzenia lokalu gastronomicznego jest jakość serwowanych dań. 52% sugeruje się cenami, dla wielu istotna jest również lokalizacja. Stąd wyłaniają się czynniki, którymi należy się kierować, tworząc ciekawe kulinarnie miejsce. Zadaniem restauracji jest więc, oprócz dobrego kucharza, dobranie produktów najlepszej jakości.

Wspomniane wyniki przeprowadzone przez MAKRO Polska nie są zaskakujące. Jakość dań jest nadal najważniejszym czynnikiem wpływającym na zadowolenie gości w restauracjach. Drugim bardzo ważnym czynnikiem jest cena, choć można podejrzewać, że te dwa aspekty powinny ze sobą współgrać. Kolejne lokaty zajmują kolejno: lokalizacja – 29%, obsługa – 27%, urozmaicone menu – 23% oraz wystrój/klimat lokalu – 17%. Co ciekawe najmniej istotne okazały się rekomendacje na temat danego lokalu, a także oferowane promocje.

Naprzeciw współczesnym wyzwaniom rynku HoReCa wychodzą producenci i dystrybutorzy żywności, w tym działająca od 25 lat firma Greek Trade. Zaopatruje ona zarówno hurtownie, piekarnie i sieci handlowe, jak i zakłady przetwórstwa owocowo-warzywnego i wspomniany rynek HoReCa. Firma z roku na rok odnosi coraz liczniejsze sukcesy, stając się zaufanym i pewnym dostawcą wysokiej jakości produktów.

W przypadku  hurtowni gastronomicznych, restauracji i hoteli w ofercie Greek Trade znajdują się zarówno makarony, mąki, oliwy, nadzienia, owoce i warzywa konserwowe, jak i ryby, owoce morza, a także antipasti, bruschetty oraz inne specjały, wzbogacające współczesną gastronomię. Co ciekawe, produkty są nie tylko smaczne, ale również wysokiej klasy, co potwierdzają liczne certyfikaty. Szeroki rynek importu i eksportu pozwolił na stworzenie bazy silnych marek, które kryją się pod działalnością firmy. To Helcom, Helcom Naturalnie, Biooaza, Barri, Athina, Orient Taste, 4tea, ¡Que Rico!, wprowadzające do przestrzeni kulinarnej nowe egzotyczne smaki, a także zaspokajające najszersze potrzeby konsumentów, w tym wysokiej jakości produkty.

Krakowska Szkoła Restauratorów

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here